Handels og Abonnementsbetingelser for Plantebox.dk

Handelsbetingelser 

Levering:

Plantebox.dk sender månedens Plantebox ud 1-2 hverdage fra d. første i måneden og du modtager besked pr. e-mail når den er sendt afsted til dig.
Levering kan kun ske til adresser i Danmark (dette gælder desværre ikke adresser på Grønland og Færøerne). 

Priser:

Alle anførte priser på hjemmesiden er inklusive moms.
Ved ændring af priser på abonnement hos Plantebox.dk vil dette blive varslet på en  mail en måned før næste forsendelse.

Abonnementsbetingelser 

Abonnementsbetingelser hos Plantebox.dk er omfattet af ovenstående handelsbetingelser. 

Oprettelse af abonnement forudsætter at man har oprettet en konto på Plantebox.dk. 
Kontoen indeholder blandt andet navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse og password. 

E-mailadresse og password benyttes til at logge ind på sin konto. Det er også her at man kan pause eller opsige sit abonnement 

Ved oprettelse af kontoen fremsendes en bekræftelsesmail. 

Når du har modtaget bekræftelsesmailen, er din konto aktiveret. 

Betaling:

Abonnementer betales med kreditkort eller via MobilePay. 

Betaling trækkes hver d. 15 i måneden og varerne sendes herefter i starten af den kommende måned. Der fremsendes samtidig en bekræftelse pr. mail. 

Det er kundens ansvar at sikre at betalingsoplysninger altid er opdaterede, således at betalingen kan gennemføres.

Hvis betalingen ikke kan gennemføres, for eksempel på grund af udløbet betalingskort, eller manglende dækning, vil kunden blive kontaktet pr. mail. 

Opsigelse:

Abonnementer kan til en hver tid ændres eller sættes på pause. Dette skal ske senest d. 14 i måneden for ikke at få levering den kommende måned. 

Opsigelser skal via din konto eller fremsendes pr. mail til plantebox@gmail.com  

Ordrebekræftelse:

Når du har gennemført dit køb, modtager du en ordrebekræftelse pr. mail. 

Jura:

Ifølge Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 4. er der ingen fortrydelsesret på køb af varer, som man må antage bliver forringet eller forældet hurtigt.  

Der er dermed heller ikke mulighed for at sende varerne retur til os.

Reklamation:

Ved reklamation skal der rettes henvendelse via telefon +45 61 71 01 47 eller via mail plantebox@gmail.com

Force Majeure: 

Plantebox.dk hæfter ikke for manglende opfyldelse af sine forpligtelser som følge af force majeure. Herunder: krig, optøjer, borgerlige uroligheder, regeringsindgreb, strejke, lockout, eksport- og/eller importforbud, manglende, mangelfulde eller forsinkede leverancer fra underleverandører, mangel på arbejdskraft, brændsel, drivkraft, valutarestriktioner, mangel på transportmidler eller andre årsager der ligger udover Plantebox.dk.

Shopping Cart